Som et panel kun for inviterte har vi gjort det enkelt å registrere seg hos Surveys for CashPoints. Ganske enkelt følg lenken i invitasjons-e-posten din og fullfør registreringen for å bli med. Husk at du må være medlem av Norwegian Reward-programmet for å bli med i panelet. Hvis du ikke er medlem av Norwegian Reward, kan du gå til https://no.norwegianreward.com/ for å bli med gratis.
Må jeg være bosatt i Norge?Ja, dette Surveys for CashPoints-panelet er bare tilgjengelig for innbyggere i Norge.
Hvorfor må jeg oppgi Norwegian Reward-detaljene mine når jeg melder meg på?Som medlem av panelet Surveys for CashPoints vil du motta CashPoints for å dele din mening med oss. Vi trenger dine Norwegian Reward-detaljer ved registrering for å bekrefte kontoen din og for å sikre at du mottar CashPoints for hver markedsundersøkelse du tar.
Hvor mange kontoer kan jeg ha?Medlemskapet er begrenset til én konto per Norwegian Reward-medlem.
Hvordan får jeg tilgang til Surveys for CashPoints-kontoen min?Få rask tilgang til kontoen din ved å skrive inn e-postadressen og passordet på påloggingssiden. Når du er logget inn, kan du oppdatere profilen for å sikre at du mottar de mest relevante markedsundersøkelsene, endre kontodetaljene dine, legge til Norwegian Reward-nummeret, se markedsundersøkelseshistorikken din og sjekke hvor mange CashPoints du har samlet så langt.
Hvordan endrer jeg e-postadressen min?Dessverre, siden e-postadressen også er brukernavnet ditt, vil du ikke kunne endre dette fra kontosiden. Hvis du ønsker å endre e-posten kontakt oss , så hjelper vi deg gjerne.
Hvordan endrer jeg passordet?For å endre passordet, logg inn på kontoen din og gå til «Mine detaljer» under «Konto».
Hva gjør jeg hvis jeg må oppdatere mine personlige opplysninger?Hvis du vil gjøre endringer i dine personlige opplysninger, logg inn på kontoen din og gå til «Mine detaljer» under «Konto». E-postadressen er også brukernavnet, så dette er den eneste detaljen du ikke kan endre her. Hvis du vil endre e-posten, er det bare å ta kontakt .
Kan andre medlemmer av husstanden min bli med i Surveys for CashPoints?Surveys for CashPoints-panelet er bare for inviterte; invitasjonslenken er unik for deg og kan ikke deles. Be familie og venner om å se etter e-postinvitasjonene fra Norwegian Reward. De må være Norwegian Reward-medlemmer for å motta e-posten. De kan registrere seg på https://no.norwegianreward.com/ . Alle Surveys for CashPoints-registreringer er underlagt våre grundige datakvalitetskontroller.
Må jeg informere dere hvis jeg forlater landet?Surveys for CashPoints er et panel som bare gjelder Norge. Hvis du flytter ut av Norge, bør du avslutte medlemskapet ved å logge inn på kontoen og gå til «Innstillinger» i «Mine detaljer»-delen. Du trenger ikke å informere oss hvis du midlertidig reiser utenfor Norge.
Hvordan kan familie og venner bli med i Surveys for CashPoints?Hvis venner og familie er Norwegian Reward-medlemmer, ber du dem se etter e-postinvitasjonen til Surveys for CashPoints-panelet. Hvis de ikke er Norwegian Reward-medlemmer, kan de besøke https://no.norwegianreward.com for å bli med.
Hvordan avslutter jeg medlemskapet i Surveys for CashPoints?Du kan avslutte medlemskapet ditt ved å logge inn på kontoen din og gå til «Innstillinger» i «Mine detaljer»-delen. Det kan ta et par dager innen kontoen din deaktiveres fullstendig, og i løpet av denne tiden kan du fortsatt motta invitasjoner til spørreundersøkelser. Vær oppmerksom på at du bare vil kansellere spørreundersøkelser for CashPoints-kontoen. Du vil forbli medlem av Norwegian Reward-programmet.
Vi gjennomfører spørreundersøkelser fordi bedrifter, myndigheter, offentlige organer og lignende organisasjoner er interessert i dine synspunkter og holdninger. De ønsker å høre fra menneskene som bruker produktene og tjenestene deres mest. Jo mer de vet om hva du synes, jo lettere er det for dem å forbedre og tilpasse tjenestene sine deretter.
Merk, markedsundersøkelsene er skapt og distribuert av Dynata. Norwegian vil ikke ha tilgang til svarene dine.
Vi sender ut invitasjoner til spørreundersøkelser ganske regelmessig, men kan ikke si nøyaktig når eller hvor ofte et medlem vil motta dem. Hver markedsundersøkelse er tilpasset og basert på forskningsmålene for den aktuelle klienten, noe som betyr at tiden det tar å lage dem varierer betydelig.
Hva skjer etter at jeg blir medlem?Når du har registrert deg, sender vi deg en e-post som ønsker deg velkommen til Surveys for CashPoints og ber deg om å aktivere kontoen din. Etter dette anbefaler vi at du logger inn og fullfører profilen din. Kort tid etter at du har registrert deg, vil du begynne å motta e-postinvitasjoner for å delta i spørreundersøkelser. Disse e-postene vil inneholde all informasjonen du trenger for å delta, inkludert hvor mange CashPoints du mottar når du fullfører markedsundersøkelsen.
Hva forventes av meg når jeg deltar i spørreundersøkelser?Når du deltar i markedsundersøkelsene våre, ber vi deg om nøye overveielse av alle spørsmålene du svarer på. Vi har flere kvalitetskontroller på plass for å validere svarene dine, og unnlatelse av å svare ærlig kan føre til at svarene dine ikke blir akseptert. Hvis vi identifiserer uærlig oppførsel, kan vi ikke belønne deg for markedsundersøkelsen, og hvis denne atferden fortsetter, kan vi bli tvunget til å deaktivere kontoen din (For ytterligere informasjon, se vår vilkår & betingelser) .
Blir jeg ilagt en straff hvis jeg ikke fullfører en markedsundersøkelse jeg er invitert til å delta i?Nei. Du kan svare på så mange eller så få av markedsundersøkelsesinvitasjonene du vil. Men jo flere spørreundersøkelser du gjennomfører, jo flere CashPoints vil du tjene!
Hvordan vet jeg at jeg har spørreundersøkelser å fullføre?Vi sender deg en e-postinvitasjon når en ny markedsundersøkelse blir gjort tilgjengelig. Du kan også se alle tilgjengelige spørreundersøkelser fra medlemsdashbordet når du logger på kontoen.
Hvorfor har jeg ikke mottatt noen spørreundersøkelser?Sannsynligheten din for å bli invitert til en markedsundersøkelse avhenger av en rekke faktorer, for eksempel mengden og typen spørreundersøkelser vi gjennomfører til enhver tid, samt dine personlige preferanser. Vi vil alltid sende deg en e-post hvis det er en ny markedsundersøkelse å ta, så sørg for at vi er på listen over trygge avsendere, eller at e-postleverandøren din ikke blokkerer e-post fra Surveys for CashPoints.
Hvor lang tid tar det å fullføre en markedsundersøkelse?Markedsundersøkelsene varierer i lengde, men tar vanligvis 5-20 minutter å fullføre. Hver invitasjon til markedsundersøkelse vil gi en estimert fullføringstid, fristen for å svare og mengden CashPoints tildelt for fullføring.
Hvorfor kan jeg ikke åpne spørreundersøkelser?Ikke alle Internett-leverandører tillater brukere å følge e-post lenker. Hvis du ikke får tilgang til markedsundersøkelsene våre, kan du prøve følgende:
Kopier og lim inn lenken fra e-posten din i nettadressen til nettleseren, og trykk enter. Dette tar deg direkte til riktig side. Pass på at du kopierer hele adressen til nettleseren, uten linjebrudd, for av og til kan lenken strekke seg over to linjer.
Jeg innså at jeg valgte feil svar – kan jeg endre svaret mitt?Nei. Når du har sendt inn et svar på en markedsundersøkelse, har du ikke lov til å endre svaret ditt. Vi gjør dette for å beskytte markedsundersøkelsesdataene. Vi innser at det kan hende at en paneldeltaker gjør en ærlig feil eller velger feil valg, men dessverre kan vi ikke gå tilbake og endre dataene våre.
Hvorfor er undersøkelsen nå avsluttet?
De fleste markedsundersøkelsene våre er åpne og tilgjengelige for noen få dager. Noen spørreundersøkelser er imidlertid mer populære enn andre og lukkes raskt. Vi må begrense antall paneldeltakere vi inviterer, slik at du alltid har en god sjanse til å svare på markedsundersøkelsene som interesserer deg mest.
Dessverre kan vi ikke alltid forutsi hvor populær en markedsundersøkelse kan være, og noen ganger når vi antall respondenter vi trenger raskere enn forventet.
Nei. Dessverre kan vi bare distribuere en lenke til hver markedsundersøkelse én gang.
Jeg fikk en feilmelding, hva bør jeg gjøre?
Hvis du ser en feilmelding, kan det være et teknisk problem. Du kan prøve å få tilgang til markedsundersøkelsen på nytt fra invitasjonen til markedsundersøkelsen.
Hvis det er et bredere problem med markedsundersøkelsen, kan den bli tilbakekalt og sendt til deg på nytt på et senere tidspunkt. Hvis dette skjer, kan du gjerne kontakte oss og oppgi så mye informasjon om markedsundersøkelsen som mulig, inkludert markedsundersøkelsesnummeret, lenke fra invitasjons-e-posten din, emnet, belønningsbeløpet og datoen for markedsundersøkelsen, slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.
Nei. Når du har registrert deg, bør du fullføre alle markedsundersøkelsene selv slik at du ikke går glipp av fremtidige spørreundersøkelser, eller blir flagget for tvilsomme svar. Familie og venner er velkomne til å bli med i panelet, men hver person vil måtte ha en unik e-postadresse og sitt eget Norwegian Reward-kontonummer. Alle registreringer er også underlagt våre datakvalitetskontroller.
Trenger jeg ekstra programvare?Noen av markedsundersøkelsene våre krever Adobe Flash Player. Det bør ta bare to til tre minutter å laste ned. Ganske enkelt gå til http://www.adobe.com og klikk 'last ned Flash Player' lenken. Selv om du ikke trenger å laste ned Flash Player på forhånd, vil det spare deg for tid senere når du begynner på markedsundersøkelsen.
Hvorfor kunne jeg ikke fullføre en markedsundersøkelse?
Markedsforskere søker ofte meningene til en veldig spesifikk gruppe personer. Derfor stiller vi noen spørsmål på begynnelsen av hver markedsundersøkelse for å sjekke om den passer for deg. Hvis ikke blir du "screenet ut" med en melding som forklarer at du ikke har kvalifisert deg og re-dirigert tilbake til dashbordet. Data mottatt fra ikke-fullførte spørreundersøkelser vil bli forkastet.
Forøvrig er det slik at jo mer vi vet om deg, jo bedre spørreundersøkelser kan vi sende. For å unngå å bli screenet ut anbefaler vi at du prøver å fullføre markedsundersøkelsesprofilen din og regelmessig oppdatere detaljene.
Når du registrerer deg i Surveys for CashPoints, ber vi deg om å fullføre noen personlige demografiske spørsmål (for eksempel alder, kjønn og postnummer), slik at vi kan tilby spørreundersøkelser om emnene du kjenner best.
Ofte blir disse spørsmålene også stilt i begynnelsen av markedsundersøkelsene. Dette er fordi Surveys for CashPoints ikke deler dine personlige opplysninger med noen, selv våre kunder som lager disse markedsundersøkelsene. Disse spørsmålene sikrer også at informasjonen vi sender til våre kunder er nøyaktig og oppdatert.
Hvis du har deltatt i mange spørreundersøkelser den siste dagen eller to, kan det hende du har gått tom for egnede spørreundersøkelser. I tillegg kan markedsundersøkelsene du ble invitert til, allerede ha nådd kapasiteten da du gjennomførte dem. Hvis dette er tilfelle, sjekk tilbake neste dag, og vi bør ha flere tilgjengelig for deg.
Vi kan bruke informasjonen din til å (i) kommunisere med deg om panelmedlemskap og deltakelse i spørreundersøkelser; (ii) sende deg invitasjoner; og (iii) kreditere Norwegian Reward-kontoen din med CashPoints.
Hvem kan jeg snakke med hvis jeg er bekymret for personvernet mitt?Se vår Surveys for CashPoints-retningslinjer for personvern for fullstendig informasjon og kontaktinformasjon.
Hver gang du kvalifiserer for en markedsundersøkelse og fullfører den, vil du være kvalifisert for de CashPoints som ble annonsert på introduksjonssiden til markedsundersøkelsen. Dine CashPoints blir deretter automatisk sendt over til Norwegian Reward-kontoen innen 28 dager, klare til bruk.
Hvordan kan jeg se CashPoints jeg har tjent på spørreundersøkelser?På Dashbord-delen av Surveys for CashPoints-nettstedet vil du kunne se det totale antallet CashPoints du har tjent. For å sjekke detaljene til hver markedsundersøkelse, trykker du på 'Konto' og går til 'Min undersøkelseshistorikk'.
Merk: Dette er bare det totale antallet CashPoints opptjent fra spørreundersøkelser for CashPoints-spørreundersøkelser. Hvis du vil se hele CashPoints-saldoen, kan du gå til https://no.norwegianreward.com/ .
Hvordan løser jeg inn CashPoints?CashPoints blir automatisk overført til Norwegian Reward-kontoen. Velg «Betal med CashPoints» når du bestiller flyreisen din på Norwegian.com .
Hvor lenge til mine opptjente CashPoints vises på kontoen?Etter å ha fullført en markedsundersøkelse, vises CashPoints du har tjent umiddelbart i din spørreundersøkelser for CashPoints-profil. Det kan da ta opptil 28 dager før CashPoints vises på Norwegian Reward-kontoen.
Når du blir medlem av Surveys for CashPoints, blir du med på nybegynnernivået 'Bronse'. Det finnes totalt fem nivåer: Bronse, Sølv, Gull, Platina og Diamant, det høyeste nivået.
På alle nivåer er det viktige prestasjoner (kjent som merker) tildelt for markedsundersøkelsesaktiviteten. Merker tildeles medlemmer som aktiverer kontoen, fortsetter å ta spørreundersøkelser regelmessig og fyller ut undersøkelsesprofilen.
Hvordan stiger jeg i gradene?Du kan stige i gradene ved å låse opp alle de tilgjengelige prestasjonene på nåværende nivå i løpet av 365 dager. Hvis du for eksempel er bronsemedlem, må du fullføre alle de tilgjengelige bronseaktivitetene knyttet til bronsemedlemskapet for å bli sølvmedlem.
Du kan også oppnå merker for nivåer over din nåværende posisjon. Hvis du for eksempel har fullført 100 % av undersøkelsesprofilen din, får du et platinastatusmerke for den delen, men du når ikke nivået Diamant innen du har låst opp alle de nødvendige prestasjonene innenfor Platina.
Hva er et bronsemedlem?Bronsemedlemmer er nybegynnere. For å få bronsestatus trenger du bare registrere deg og aktivere kontoen din.
Hva er et sølvmedlem?Sølv er det første trinnet på stigen.
For å få sølvstatus må medlemmer:
Gullmedlemmer blir regelmessige undersøkelsestakere.
For å få gullstatus må medlemmene:
Platinamedlemmer er aktive undersøkelsestakere med regelmessig aktivitet som nesten har fullført undersøkelsesprofilen.
For å få platinastatus må medlemmene:
Diamantmedlemmer har nådd toppnivået. De har fullført undersøkelsesprofilen sin, har fullført 50 spørreundersøkelser (eller flere) og tar spørreundersøkelser regelmessig.
For å få diamantstatus må medlemmene:
For å opprettholde ditt nåværende nivå, må du ganske enkelt bare fortsette å ta spørreundersøkelser regelmessig – minst én gang i uken. Hvis du ikke opprettholder markedsundersøkelsesaktiviteten din, vil merket ditt for påfølgende spørreundersøkelser over en, to, tre eller fire uker gå tapt, og du vil falle ned til nivået nedenfor.
På samme måte bør du også holde undersøkelsesprofilen din oppdatert. Visse deler av profilen utløper over tid, så husk å sjekke og oppdatere seksjoner som er mindre enn 100 % fullført.